torsdag 28 maj 2009

Kärlek...

Till er som fortfarande tittar in till min blogg, trots de glesna inläggen...
Tack & tusen kramar till er. Hoppas att min dator snart är lagad så jag får titta ut till er i lugn & ro, längtar så efter att få inspireras...
Ja turen verkar inte vara på min sida, trasig dator & sen grävde de av en kabel här i byn så nu har vi varit utan telefon & Internet...
I dag har det varit stört skurar om vart annat så vi lever på hoppet om det underbara vädret som kommer till helgen...

YKRaMaR FRåN MiG Y

8 kommentarer:

Vanilla sa...

Hej! Ja, din fina blogg kan man ju inte överge bara för att inläggen kommer lite mer sällan än vanligt! :-)

Det är precis samma här där jag bor, regn hela långa dagen så jag längtar också till helgen och (förhoppningsvis)sommarvärmen.

Kram

Emmas inne och ute sa...

Vilket fint hjärta! Jag kikar in då och då men är dålig på att kommentera : ) KRam

Gnistrande snö sa...

Hej,

underbara bilder som vanligt, måste bara säga att bilderna från den 12 maj är helt fantastiska, de finaste bilder jag sett på länge :-)
Bekymra dig inte för bloggen, njut av livet, vi finns kvar :-)

Ha en bra helg!

Kram
Katarina

Marits vita skrin sa...

Det är klart att alla kikar in på din underbara blogg, vännen min.

Ingen kan rå för att datorn kraschar.....

Kärlek tillbaka till dig för du är så go och ger mig så mycket inspiration.

Kram kram

Stjärnor & Champagne sa...

Underbara kort...

Kram Anne

På min gatan i stan sa...

Jag ser fram emot mera fina inlägg från dig!!! :)

Kram!

Maria sa...

Hej hej. Första gången jag är här och hälsar på. Ska läsa mer alldeles strax ville bara lämna ett avtryck först.

Ha en fortsatt bra dag.

Mvh Maria

Ullis/Leva på landet sa...

Du har det inte lätt just nu.

ha det bra!
Kramar Ullis