tisdag 27 januari 2009

Gästrummet del II...


Fortsätter med bilder från gästrummet...

Här sitter jag när jag är ute & tittar hos alla fina bloggar... Men måste erkänna att det händer att man ligger på soffan oxå. Hoppas ni fått en bra start på den nya veckan. Här hemma har Hugo tagit sina första steg så nu går det undan. Känns lite jobbigt när man upptäcker hur fort tiden går, tyckte det var nyss jag fick reda på att jag väntade honom. Det är bara till att ta vara på tiden... & njuta.


YKRaMaR FRåN MiGY

9 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Bara njuter av dina bilder!
Åh vad roligt att han tagit sina första steg=) Jag bara längtar till Paloma gör detsamma.
Ha en bra dag. Kram Erika

Dalafrun sa...

Du har verkligen ett jättefint hem,önskar mej det oxå.
Det är verkligen kul när dom små börjar gå,men då brukar det även va väldigt tomt från golvet och en meter upp :-) I alla fall så va det så hos oss när Wiggo satte igång,han skulle va på allt.

Kram/Sara

Smultronstället sa...

ÅÅÅ gud så mysigt när de tar sina första steg, de ser ju för härliga ut :-)
Så fint ni har i gästrummet, och fin quilt du sytt av fina tyger, härliga färger. Jag ska försöka sy en mormorskudde i kväll, som jag har tänkt ett tag men du vet hur det kan bli med tiden...


Ha det gott
Kram M

Anonym sa...

Å vilken fin "blogghörna" du har! Skrivbordet är helt ljuvligt!
Kram Nettan

Maria sa...

Hittade din blogg via Millas hem och vad glad jag blev. Den är ju ljuvligt söt. Verkligen vackra bilder. Kram

Västbacken sa...

Ååh vilket fint gästrum! Har nog aldrig varit in här förut men jag kommer gärna tillbaks. Nu ska jag titta runt lite mer för du har så fina bilder.

Ha det bra!

Lotta

Anonym sa...

Aj aj aj... du skulle se vad jag har gjort med ditt fina skrivbord...

Ja, inte ditt, förstås.
Vi har tagit fram sågen.
Visar snart.

Ljuvlig hörna - lätt att fastna där, kan jag tänka!

Ullis/Leva på landet sa...

Jättefina bilder. Hr du sytt stolsdynan själv eller köpt den? Så kul när barnen börjar gå men man känner ju också att de ä rpå väg att bli större väldigt fort.

Kram Ullis

Johanna sa...

Ser ut som en underbar plats att sitta och få en stund för sig själv! Min lilla har också tagit sina första steg idag :-) Så sött!!